DPD začne 2. apríla doručovať vstupenky na EURO 2016

Foto: DPDgroup

Bratislava 31. marca (OTS) - Oficiálny dodávateľ 2 500 000 vstupeniek na majstrovstvá a národný sponzor UEFA EURO 2016™, francúzska spoločnosť La Poste a jej zásielkové pobočky Chronopost a DPD začnú doručovať vstupenky. Úplne prvé vstupenky na UEFA Euro 2016™ sa v Európe a po celom svete začnú doručovať 2. apríla. Chronopost bude dodávať vstupenky z Francúzska do 176 krajín na piatich kontinentoch a doručovať ich bude La Poste, Chronopost alebo DPD, v závislosti od danej krajiny.

Kým väčšina vstupeniek bude dodaná do Európy a jedna tretina z toho je určená pre fanúšikov vo Francúzsku, zvyšok vstupeniek je určených pre priaznivcov futbalu v 176 krajinách na piatich kontinentoch. Celkovo bude v apríli a máji odoslaných 2 500 000 vstupeniek jednotlivým zákazníkom a podnikom: národným zväzom, podnikom, partnerom UEFA Euro 2016™.

Výnimočné služby
So svojimi prvotriednymi odbornými znalosťami v doručovaní zákazníkom – jednotlivcom spolupracoval La Poste a jeho dcérske spoločnosti s tímom niekoľkých desiatok odborníkov na implementácii unikátneho systému čo najrýchlejšieho doručenia všetkých vstupeniek v celej Európe a vo zvyšku sveta.

Každý zákazník dostane notifikačný email s číslom zásielky. V tých krajinách, kde je doručovateľom DPD, bude odoslaný druhý informačný email deň pred doručením. Tieto opatrenia umožnia všetkým, ktorí si zakúpia vstupenky, sledovať svoje vstupenky na každom kroku doručovacieho procesu on-line prostredníctvom webovej stránky La Poste/UEFA určenej na tieto účely: www.laposte.fr/uefa-euro2016.

Jediná webová stránka na sledovanie pohybu vstupeniek
Okrem dodávky 2,5 milióna vstupeniek do celého sveta vytvoril La Poste webovú stránku, na ktorej môžu zákazníci sledovať dodávku svojich vstupeniek. Webová stránka bude k dispozícii vo francúzštine, angličtine a nemčine a umožní zákazníkom sledovať pohyb ich vstupeniek až do doručenia.

Všetko, čo treba urobiť, je navštíviť stránku www.laposte.fr/uefa-euro2016 a zadať svoj prístupový kód.

Uhlíkovo neutrálne doručovanie
DPDgroup prostredníctvom svojho programu DrivingChange™ kompenzuje všetky zostávajúce emisie súvisiace s prepravou, čím zabezpečí, aby doručovanie vstupeniek do celého sveta bolo uhlíkovo neutrálne, a to bez ďalších nákladov pre zákazníkov.
Viac informácií získate v 17 jazykoch na našej webovej stránke: dpdgroupdrivingchange.com

O DPDgroup
DPDgroup je druhou najväčšou sieťou doručujúcou balíky v Európe. Spája inovatívne technológie a znalosť miestneho prostredia pri poskytovaní jednoduchých, flexibilných služieb odosielateľom aj príjemcom. Prostredníctvom služby Predict zaviedla DPDgroup nové štandardy služieb, keď sa zákazník stal stredobodom procesu doručovania.
S 30 000 zamestnancami a sieťou 22 000 miest vyzdvihnutia balíkov doručuje DPDgroup denne 3,6 milióna balíkov v 230 krajinách prostredníctvom štyroch pobočiek: DPD, Chronopost, SEUR a Interlink Express.
DPDgroup je sieť doručovania balíkov spoločnosti GeoPost, ktorá tento rok nahlásila príjmy 5,7 miliárd €. GeoPost je holdingová spoločnosť, ktorú vlastní Le Groupe La Poste.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.