dm drogerie markt je novým členom SAMO

Foto: dm drogerie markt

Bratislava 5. septembra (OTS) - Jeden z najväčších predajcov drogériového tovaru na Slovensku i v Európe je tak prvý člen z oblasti maloobchodu s prevažne nepotravinovým tovarom.

Katarína Fašiangová, predsedníčka SAMO Foto: Katarína Fašiangová

SAMO doteraz tvorilo päť zakladajúcich členov: maloobchodné spoločnosti Billa, Kaufland, Lidl, Tesco a veľkoobchod Metro.
Prijatie člena, ktorého sortiment netvoria prevažne potraviny, tak posilní expertné znalosti a skúsenosti organizácie pri napĺňaní cieľa podporovať rozvoj moderného obchodu na Slovensku. Hlavnými piliermi má byť naďalej posilňovanie a skvalitňovanie vzťahov so zákazníkmi, ako aj zodpovedné podnikanie a podpora ekonomiky.
Prijatie tohto nového člena vnímane ako významný medzník v činnosti aliancie. Ide o veľkú spoločnosť, ktorá už dve desaťročia pôsobí na Slovenskom maloobchodnom trhu. Bohaté skúsenosti a výsledky dm drogerie markt v oblasti prípravy a vzdelávania budúcich zamestnancov obchodu, formou duálneho vzdelávania, sú pre SAMO veľkým prínosom. Verím, že navzájom dokážeme dosiahnuť ešte výraznejšie úspechy v kvalitnej príprave kvalifikovanej pracovnej sily pre sektor obchodu, ako aj v ďalších oblastiach,“ uviedla Katarína Fašiangová, predsedníčka aliancie.

Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt sa k členstvu v SAMO vyjadril: „Vstupom do

Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt Foto: Martin Podhradský

Slovenskej aliancie moderného obchodu nachádzame partnerov, ktorí rovnakým spôsobom vnímajú potrebu neustáleho skvalitňovania zákazníckeho servisu. Jednou z možností je aj zvyšovanie kvality odborného vzdelávania v zmysle Zákona o odbornom vzdelávaní a príprave. Vstupom do SAMO sa pre nás vytvára priestor na zdieľanie doterajších skúseností pri zavádzaní systému duálneho vzdelávania, ako aj na iniciovanie systémových zmien, ktoré povedú ku skvalitneniu praktickej aj teoretickej odbornej výchovy a zároveň prispejú k atraktivite odborného školstva pre mladých ľudí na Slovensku.“

SAMO vzniklo v roku 2014 ako pracovná skupina a o rok neskôr sa transformovalo na občianskej združenie s riadnou právnou subjektivitou. V júni 2016 sa aliancia stala riadnym členom európskeho profesijného združenia obchodníkov EuroCommerce.

Po vstupe dm drogerie markt SAMO reprezentuje firmy zamestnávajúce dovedna 26 tisíc ľudí, ktoré ponúkajú služby prostredníctvom 610 maloobchodných a 6 veľkoobchodných prevádzok.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár