SACR vyhlásila súťaž na propagáciu cestovného ruchu za 2,75 milióna

Ilustračné foto Foto: TASR/František Iván

Bratislava 26. novembra (TASR) - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) hľadá dodávateľa na podporu propagácie turizmu za 2,75 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Má ísť o propagáciu cestovného ruchu predovšetkým na zahraničných výstavách a v médiách na obdobie dvoch rokov.

Vyplýva to z oznámenia o vyhlásení tendra, ktoré bolo zverejnené vo vestníku verejného obstarávania. SACR má pritom od januára 2017 prejsť priamo do štruktúr ministerstva dopravy. Podľa rezortu dopravy však po začlenení agentúry prejdú na ministerstvo spolu s povinnosťami a kompetenciami aj právne záväzky, ktoré agentúra má.

"Keďže veľká časť týchto výstav sa robí v prvých mesiacoch roku, bolo nutné vyhlásiť súťaž s dostatočným predstihom," odôvodnil rezort dopravy vyhlásenie tendra ešte pred začlenením SACR na ministerstvo.

Záujemcovia o tender môžu predkladať svoje ponuky do 29. decembra tohto roku. Víťazný uchádzač má pre SACR vytvoriť ideovo jednotný kreatívny koncept vizuálnej identity podpory cestovného ruchu. Zároveň navrhne a uskutoční expozície na veľtrhoch či výstavách a vytvorí mediálne formáty pre mediálne kampane. Mal by však zohľadniť novú značku Good Idea Slovakia, ktorá má byť nosným motívom.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.