RIC II: Vynovená filiálka ako záruka úspechu?

Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE

Bratislava 25. januára (OTS) - Napríklad na konkrétne riešenia a prípadové štúdie úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Kľúčovým rečníkom druhého ročníka festivalu je žiadaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks.

Retail zasiahla epidémia remodelingu a nových konceptov. Čím to je? Okrem prirodzeného opotrebovania prevádzok je za zmenou najmä zmena zákazníckeho správania. Skrášliť exteriér a vymeniť mobiliár, chladničky a osvetlenie za úsporné však nestačí. Konkurencia má totiž rovnakých dodávateľov, sleduje rovnaké trendy aj vás. Úspešné koncepty sú rýchlo skopírované a zákazník má dojem, že nakupuje stále v rovnakej sieti len s iným brandingom. Ako sa teda spotrebiteľ rozhoduje? Osloví ho skôr blízkosť prevádzky, pestrý sortiment, masívny marketing alebo príjemný personál?

Mimochodom personál. Naozaj chce každý váš zamestnanec pracovať v peknej novej filiálke? Alebo ho motivuje vyšší plat? Je do očí bijúce, že takáto „motivácia“ funguje len za cenu opakovania a navyšovania odmeny. Odmena motivuje, ale k žiadostiam o ďalšiu odmenu. Ako získať takých ľudí, ktorí len neutekajú od jedného retailera k druhému bez toho, aby prinášali zvýšenú produktivitu práce, nápady a inovácie? Odpovede sa dozviete na druhom ročníku Retail Innovations Conference II už 12. apríla 2018 v Bratislave.

Prihláste sa ešte dnes na http://retail-innovations.com/

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.