Bayer posilňuje svoju značku

Foto: Bayer

Bratislava 19. apríla (OTS) - Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia rozlišovacia vlastnosť. Ľudia z celého sveta viac než 150 rokov dôverujú spoločnosti Bayer.“ Nová značka tak zladí dlhé dedičstvo spoločnosti Bayer s výzvami, ktorým čelí veľká nadnárodná spoločnosti v dnešnom digitálnom svete. Vďaka zameraní firmy na zdravie a výživu bolo nevyhnutné premietnuť tieto zmeny aj v značke Bayer.

Zmena identity Bayer je zrejmá vo všetkých oblastiach - v online a offline vizuálnych aj audiovizuálnych médiách, v legendárnom logu „Bayer Cross“ aj v farebnej schéme, použitom fotografickom štýle a taktiež v písme. Farby a obrázky spoločnosti Bayer sú teraz živšie, teplejšie a dynamické. Jeho vonkajší vzhľad je otvorenejší a kozmopolitný. „Bayer Cross“ je starostlivo prispôsobený potrebám dnešného digitálne prepojeného sveta. Zároveň zostává nespochybniteľným výrazom značky Bayer - koniec koncov, meno zastupuje odbornosť a kvalitu po celom svete už od roku 1863.

O spoločnosti
Bayer je globálna spoločnosť s hlavným pôsobením Life Science v oblasti starostlivosti o zdravie a v poľnohospodárstve. Produkty a služby spoločnosti sú vytvárané tak, aby slúžili ľudom a zlepšovali kvalitu ich života. Bayer si zároveň kladie za cieľ tvoriť hodnoty prostredníctvom inovácii, rastu a rentability. Spoločnosť Bayer sa zaviazala dodržovať zásady udržateľného rozvoja a jej sociálne a etické zodpovednosti ako zodpovedného občana. Vo fiškálnom roku 2017 spoločnosť zamestnávala približne 99 800 ľudí a predaje dosiahli 35 miliárd EUR. Kapitálové výdavky boli vo výške 2,4 miliárd EUR, do výskumu a vývoja Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Viac informácií je k dispozícii na www.bayer.com.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.