Zisk módnej značky Mulberry vzrástol minulý rok viac než trojnásobne

Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP

Londýn 17. júna (TASR) - Britský výrobca luxusného tovaru Mulberry oznámil za uplynulý obchodný rok prudký rast zisku, pod čo sa podpísalo najmä to, že firma sa viac zamerala na cenovo dostupnejšie produkty. Informoval o tom server BBC.

Spoločnosť, ktorá je známa svojimi koženými kabelkami, oznámila za obchodný rok 2015/2016, ktorý sa skončil 31. marca, zisk pred zdanením 6,2 milióna libier (7,84 milióna eur). To je viac než trojnásobok v porovnaní so ziskom za predchádzajúci obchodný rok, ktorý predstavoval 1,9 milióna libier. Tržby sa zvýšili o 5 % na 155,9 milióna libier, pričom tržby v obchodoch otvorených viac než rok zaznamenali rast o 8 %.

V minulých rokoch sa Mulberry nedarilo, keď spoločnosť nedokázala konkurovať prémiovým módnym značkám ako Prada a Fendi. V posledných dvoch rokoch preto firma stavila na nový dizajn a lacnejšie kabelky v cenovom rozmedzí 500 až 800 libier.

V raste pokračuje Mulberry aj v tomto roku. Od začiatku nového obchodného roka do 11. júna, to znamená za posledných 11 týždňov, vzrástli maloobchodné tržby o 9 %. V obchodoch otvorených viac než rok dosiahol rast 4 %.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.