Skip to content

Dnešný dátum:

utorok, 13 mája, 2025
0
Close Cart
Your cart is empty. Go to Shop
Menu
0
Close Cart
Your cart is empty. Go to Shop

Henkel zvýši investície do nových značiek, marketingu a digitalizácie

21 januára, 2019
Menej ako minúta čítania minút čítania
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP

Berlín 21. januára (TASR) – Nemecký koncern Henkel, výrobca spotrebiteľských produktov vrátane pracieho prášku Persil alebo šampónu Schwarzkopf, v pondelok oznámil, že zvýši investície do nových značiek, marketingu a digitalizácie.

Henkel vo svojom vyhlásení uviedol, že od roku 2019 vynaloží na tieto účely približne 300 miliónov eur ročne. Asi dve tretiny z tejto sumy pôjde na značky, inovácie a marketing, zatiaľ čo zvyšok bude určený na financovanie digitálnej transformácie v spoločnosti.

Nemecký koncern odhaduje, že tieto investície znížia v roku 2019 jeho upravený zisk na akciu o približne 5 %, no zároveň potvrdil svoj obvyklý cieľ, ktorým je ročný nárast tzv. organického predaja o 2 až 4 %.

Henkel dodal, že chce tiež zvýšiť cieľový rozsah pre výplaty dividend z čistého zisku bez jednorazových položiek na 30 až 40 % od fiškálneho roka 2019 zo súčasných 25 až 35 %.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

Podporte Slovenské národné noviny!

Ďakujeme za každú Vašu podporu, ktorá pomôže v činnosti našej redakcie.

Please enter a valid amount.
Ďakujeme za vašu podporu.
Vašu platbu nebolo možné spracovať.

Redakcia odporúča

SLOVENSKO

Inzercia