Televízie majú záujem o diskusie pred referendom. "Na základe písomných vyjadrení, ktoré sme dostali od dotknutých televíznych staníc Markíza a JOJ, veríme, že príde k zorganizovaniu diskusií počas referendovej kampane. Po odmietnutí reklamných spotov Aliancie za rodinu v celoštátnych televíznych staniciach, pričom Markíza a RTVS ho odmietli bez toho, aby videli obsah spotu, sme dostali od televízie Markíza písomné vyjadrenie, že zvážia zorganizovanie diskusných relácii. TV JOJ nám prisľúbila zorganizovanie diskusnej relácie na tému ochrany rodiny. Je nám ľúto, že nemáme informáciu z verejnoprávnej televízie RTVS, či pripravujú diskusie k referendu o ochrane rodiny," uviedli predstavitelia Aliancie pre rodinu, organizátori blížiaceho sa referenda za podporu rodiny v slovenskej spoločnosti.
Veria, že všetky televízne stanice na Slovensku sa budú správať spoločensky zodpovedne, a vytvoria platformu televíznych diskusií na tému ochrany rodiny a občianskej spoločnosti, pretože referendum je najdemokratickejším nástrojom. "Zároveň veríme, že našimi oponentami nebudú ľudia, ktorí vyzývajú k neúčasti na referende, čo nemá s demokratickou kultúrou nič spoločné, ale skutoční oponenti, ktorí vedia prečo povedať v referende 3 x nie, ako je napríklad Michal Hvorecký," uviedli ďalej.