Poradenské centrum Sociálnej poisťovne vybavilo 222.274 požiadaviek

Sociálna poiťovňa Foto: TASR/Radovan Stoklasa

Bratislava 21. júla (TASR) - Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne v prvom polroku 2015 vybavilo celkovo 222.274 požiadaviek občanov. Z toho bolo vybavených 177.924 telefonických, 19.106 elektronických požiadaviek a 25.244 občanov v osobnom kontakte.

Od roku 2011, odkedy Sociálna poisťovňa zaviedla elektronický kontakt s klientmi, zaznamenáva stúpajúci záujem o tento druh komunikácie, pretože je rýchly, jednoduchý a pohodlný. Najväčší záujem je aj naďalej o telefonický kontakt.

Poisťovňa odporúča elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý deň, ako prichádzajú. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.

TASR informovala Sociálna poisťovňa.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.