Hlasovanie za najlepšie komunikujúce firmy na Slovensku odštartovalo

Foto: Hermes

Bratislava, 1. augusta 2014 (OTS) – Slováci môžu od dnešného dňa hlasovať za spoločnosti, s ktorými majú najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Internetové hlasovanie na stránke www.cenyhermes.sk, potrvá do konca augusta. Na výber sú spoločnosti usporiadané do piatich kategórií: Bankovníctvo, Privátne bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie a Obchodné reťazce.

Hlasovanie je obmedzené na jednu IP adresu raz za 24 hodín v každej kategórii. „Svoj hlas môže verejnosť dať ktorejkoľvek spoločnosti v uvedených kategóriách. Vyhodnocovať budeme víťaznú spoločnosť za každú kategóriu samostatne. Zároveň určíme jedného absolútneho víťaza za všetky kategórie spolu,“ vysvetlila Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá anketu organizuje. „Počas augusta spustíme aj informačnú kampaň na internete a sociálnych sieťach, aby sme prilákali k hlasovaniu čo najviac ľudí.“

Hlasovanie verejnosti je oddelené od hlasovania odbornej poroty. Tá bude rozhodovať len o firmách, ktoré sa ocitli na short liste po kvantitatívnom prieskume spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o. a to v nasledujúcich kategóriách:

Bankovníctvo
Poštová banka, a.s.
Prima banka Slovensko, a.s.
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tatra banka, a.s.
Všeobecná úverová banka, a.s.

Poisťovníctvo
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.
AXA pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Generali Slovensko poisťovňa, a.s.
KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
MetLife Amslico poisťovňa, a.s.

Telekomunikácie
Funfón (Orange Slovensko, a.s.)
O2 Slovakia, s.r.o.
Orange, a.s.
Telekom (Slovak Telekom, a.s.)
TESCO mobile (O2 Slovakia, s.r.o.)
Obchodné reťazce
BILLA, s.r.o.
COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo
Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
TESCO STORES SR, a.s.

Privátne bankovníctvo
Československá obchodná banka, a.s.
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Privatbanka, a.s.
Sberbank Slovensko, a.s.
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tatra banka, a.s.
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Všeobecná úverová banka, a.s.

Podľa riaditeľa MEDIAN SK, s.r.o., Jindřicha Bardona, boli pre tohtoročnú selekciu opäť kľúčové tri faktory: znalosť značky, znalosť marketingovej komunikácie a prípadne používateľnosť produktov a služieb príslušnej spoločnosti. „Reprezentatívny kvantitatívny prieskum sme realizovali na vzorke viac ako 3.500 respondentov v období január až marec 2014.“

V uvedených spoločnostiach výskumná agentúra AKO, s.r.o. teraz uskutoční kvalitatívny mystery prieskum. Ten následne dostane k dispozícii porota, ktorá rozhodne o víťazoch jednotlivých kategórií. „Výsledky rozhodovania odbornej poroty a verejnosti by sa nemali zásadne odlišovať. V oboch prípadoch zohrávajú kľúčovú úlohu zákazníci a ich skúsenosti pri osobnom alebo telefonickom kontakte s konkrétnou firmou, ale aj to, ako sa táto firma prezentuje v médiách,“ povedala riaditeľka AKO, s.r.o. Kamila Hříchová.

Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR organizátor vyhlási 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave - prof. Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.

O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Viac informácií na www.cenyhermes.sk.

Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o.

Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými spoločnosťami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.