MetLife Amslico sa mení na MetLife

Foto: MetLife

Bratislava 25. marca (OTS) - MetLife Amslico, dlhodobý líder v poskytovaní životného poistenia, oslávi 20. výročie plnenia potrieb slovenských zákazníkov zmenou názvu na MetLife.

Zmena názvu a loga, ktorú podporuje aj nová reklamná kampaň, znamená začiatok ďalšej fázy vývoja MetLife na Slovensku, kde má spoločnosť viac ako 500 000 zákazníkov. Zameriavajúc sa na silnú a globálne uznávanú značku, táto kampaň zdôrazňuje cieľ spoločnosti MetLife, ktorým je poskytovať finančnú istotu svojim zákazníkom. Tiež dokazuje silu spoločnosti, stojacej na základoch takmer 150 rokov skúseností MetLife na celom svete.

Zmena názvu na MetLife bude zavŕšená v júni 2015. Proces prebehne bez akýchkoľvek dopadov na poistné zmluvy existujúcich alebo budúcich zákazníkov.

MetLife mal v roku 2014 na Slovensku približne 10 % podiel na trhu životného poistenia (Zdroj: Slovenská asociácia poisťovní (SLASPO)); spoločnosť vykázala hrubý zisk 24,54 mil. eur podľa neauditovaných výsledkov, pričom predpísané poistné predstavuje 120,65 mil. eur.

O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich pridružených spoločností a pobočiek („MetLife“) jednou z najväčších životných poisťovní na svete. Bola založená v roku 1868. MetLife je globálnym poskytovateľom životného poistenia, dôchodkového zabezpečenia, poistných produktov pre zamestnancov a správy aktív. Svoje služby poskytuje asi 100 miliónom klientov. MetLife má svoje operácie v takmer 50 krajinách a má vedúce postavenie v Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Pre viac informácií navštívte www.metlife.com.

Zábery z prebiehajúcej reklamnej kampane Foto: MetLife

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.