Takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov

Ilustračné foto Foto: TASR/AP

Bratislava 26. decembra (TASR) – Takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard, ktorý sa zaoberal nákupnými zvyklosťami.

Viac ako polovica ľudí na Slovensku, čiže 58 % je pritom podľa prieskumu ochotná minúť za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov v priemere do 35 eur za mesiac. Viac ako štvrtina, teda 27 % respondentov je zase ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne a 4 % ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako 100 eur.

Prieskum tiež ukázal, že takmer polovica opýtaných, čiže 43 % si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov, teda 60 % nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.