Retail Innovations Conference pozná trendy v odvetví

Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan

Bratislava 1. júna (OTS) - Ako vyplýva z dotazníkov spokojnosti, organizátori druhého ročníka festivalu Retail Innovations Conference opäť potvrdili, že majú čuch na trendy v odvetví, keď zaradili ako hlavný bod jednodňového podujatia remodeling.

Tibor Tabery, Median Store, Konateľ a organizátor konferencie Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan

Úspech prvého ročníka sme chceli potvrdiť rovnako skvelým pokračovaním. Festivalu RIC II predchádzala dôkladná, dlhodobá príprava a desiatky rozhovorov s klientami a partnermi. Dnes môžeme skonštatovať, že účastníkmi festivalu boli pozitívne hodnotení spíkri, témy aj program všeobecne, teda kľúčové atribúty každého odborného podujatia,“ uvádza Tibor Tabery, retailový analytik, konateľ Median Store a organizátor konferencie a dopĺňa: „Účastníci ocenili praktické rady priamo od ľudí z retailovej praxe. Som rád, že sa nám podarilo slovenskej odbornej verejnosti predstaviť priekopníčku mladého, ale mimoriadne perspektívneho odvetvia - behaviorálnej analytiky, Ronny Max z USA. Výborné ohlasy zožal aj náš druhý zahraničný hosť, Martijn Van Dirks, skúsený retail dizajnér z holandského Studiomfd. Potvrdením správnosti voľby spíkrov a programu je aj fakt, že 72% účastníkov festivalu bolo priamo z prevádzkových úsekov aktívneho retailu.

Martijn Frank Dirks (zakladateľ Studio MFD) s témou: BUDÚCNOSŤ RETAILU JE V DIZAJNE Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan

Remodeling je prirodzenou súčasťou vývoja moderného retailu a týka sa všetkých hráčov na trhu. Zákazník už nechce blúdiť po predajni a aj v malej večierke chce nájsť všetko rýchlo a intuitívne. Práve RIC II odpovedalo na otázky, ktoré v súvislosti s remodelingom retailerov trápia najviac. Dozvedeli sa, že vymaľovať predajňu a vymeniť regály bez zmeny procesov je neefektívne a ide o redizajn, nie remodeling. Zmeny majú realizovať kontinuálne a nemajú sa nechávať zviazať rôznymi mýtmi, napríklad, že seniori nebudú používať moderné technológie. „Retaileri pristupujú k remodelingu v rámci svojich finančných a personálnych kapacít. Niektorí založili celé tímy, ktoré sa venujú len inováciám a remodelingu a ten je potom zásadný, doslova od podlahy po strop. Ďalší retaileri neudržateľné formáty zatvorili úplne a venujú sa perspektívnejším a novým prevádzkam,“ komentuje vývoj na slovenskom trhu T. Tabery.

Sprava: Ronny Max, priekopníčka behaviorálnej analytiky a Martin Kadleček, organizátor konferencie Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan

Pri každej zmene sa retail musí pýtať „Prečo?“ Ako povedala počas festivalu Ronny Max: „Dizajn v kombinácii s behaviorálnou analytikou budú určovať trendy retailu. Práve behaviorálna a in-store analytika vám napovedia, ako sa tá-ktorá zmena premietne do tržieb.

Sledujte nás na www.retail-innovations.com a FB Retail innovations HUB

Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR



Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.