Bratislava 17. decembra (OTS) - Kolegovia pomáhali počas svojho pracovného času a spoločnosť Tesco ako zodpovedná spoločnosť ich v tom podporila. Od uvedenia programu venovali zamestnanci viac ako 1 000 hodín času pomoci komunitám, čo je spolu viac ako 40 dní! Okrem dobrovoľníctva pomáhali v predvianočnom období zamestnanci aj v rámci celosvetovej iniciatívy #GivingTuesday a venovali svoje stravné lístky v celkovej hodnote 3026 eur 21 neziskovým organizáciám na Slovensku.
Tesco chce byť dobrý partnerom komunitám, v ktorých pôsobí. Aj preto vznikla dobrovoľnícka iniciatíva pre zamestnancov spoločnosti Tesco, ktorá umožňuje pomáhať rôznym dobročinným, neziskovým organizáciám, charitám či občianskym zduženiam. Cieľom programu je podpora miestnych aktivít v réžii Tesco pomocníkov ešte viac ako doposiaľ. Všetky aktivity, ku ktorým priložia svoje ruky, kedy a tiež s kým – či ako jednotlivec alebo zanietený pracovný tím, si môžu vyberať sami. Tento program zároveň nadväzuje na už rozbehnutú spoluprácu s organizáciami, ktoré Tesco podporilo v minulosti alebo im dlhodobo pomáha v rámci iných svojich komunitných i grantových projektov.
„Do dobrovoľníckeho programu sa od apríla tohto roka zapojilo 174 kolegov, pričom spolu odpracovali viac ako 1 000 dobrovoľníckych hodín. A to je za pol roka od uvedenia programu viac ako 40 dní! Mnohí tieto aktivity využili ako aktívny teambuilding či spoločne strávené chvíle mimo pracovného prostredia so svojimi kolegami. Jednoducho spojili niečo príjemné s veľmi užitočným,“ zhodnotila Katarína Pšenáková, CSR manažérka Tesco Slovensko.
Kolegovia mohli venovať jednu pracovnú zmenu svojho denného harmonogramu dobročinnej aktivite. „Ako tím sme pomáhali triedením darovaného šatstva a navštívili sme imobilných seniorov, ktorí nám boli vďační za našu prítomnosť. Cítili sme veľkú vďačnosť aj zo strany kolegov, s ktorými sme priniesli aj rôzne drobnosti a sladkosti. Z tejto aktivity som mala veľmi dobrý pocit,“ povedala jedna z dobrovoľníčok Jana Kubalová z Tesca.
Cieľom tohto programu je motivovať čo najviac kolegov, aby venovali kúsok svojho pracovného času a pomáhali tam, kde to považujú za prospešné pre okolie a ľudí žijúcich v danej komunite, pretože v Tescu veríme, že aj malá pomoc má veľký význam.
„V predvianočnom období podporili tiež naši kolegovia z 19 obchodov a centrálnej kancelárie iniciatívu projektu #GivingTuesday a venovali svoje stravné lístky v celkovej hodnote 2 884 eur, ktoré boli rozdelené medzi 21 neziskových organizácií. Aj týmto spôsobom mohli pomôcť ľuďom v núdzi a sociálne slabším rodinám pripraviť krajšie Vianoce,“ doplnila K. Pšenáková.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR